LÖRDAG


Ny dag, och ännu mera sol.

Jag blir så lycklig. Har redan hunnit med en promenad och druckit kaffe. Nu ska jag äta lite youghurt med hallon i.

Strax åker jag hem till Pernilla och lägger mig i en solstol (ÄNTLIGEN är hon frisk den sjuklingen). Sedan planerar jag att ligga där i samma solstol hela dagen.

Sanna Lundell var nyss med i fyrans nyhetsmorgon. Hon är riktigt cool tycker jag. Ni hittar en hennes blogg här. Hon provocerar folk, and i like it. Eller hon kanske inte är så provocerande egentligen men folk tycks bli upprörda och ha åsikter om allt hon säger. Hur som helst, hon är BRA. Och snart ska hon ha barn med Micke Persbrandt. Inte alla som får nuppa med honom...

Ha en skön dag alla.




Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

fan va fuskigt att ni har sol i Västerås. Här vräker regnet ner, usch och fy :)

2009-07-18 @ 11:06:08
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0