MÅNDAG!


HEJ PÅ ER FINA MÄNNISKOR.

Jag är inte död, jag lever. Det är bara det att internet på jobbet har pajat så därför har jag inte kunnat höra av mig till er på hela dagen. Men nu är jag hemma! Och jag har saknat er!

HELA natten drömde jag att jag försov mig, inte öppnade butiken i tid, glömde jobbnycklarna hemma etc, etc. Så ångesten var ju bekräftad haha. Och när klockan ringde imorse trodde jag att det var ett skämt och det kändes som om det var mitt i natten. Men sedan gick det bra ändå när jag väl kom upp.


På med Boomerangkläderna igen och back to reality. Men vad gör väl det när man älskar sitt jobb? Och nästa sommar kommer ju en ny semester. Det var en kund som påminde mig om det idag. Han sa "det är ju bara ett år kvar till nästa semester", och det är ju sant. Ett år går ju faktiskt sjukt fort. Jag ÄLSKAR positiva människor!


Sedan kom den här sötnosen och visade sin shopping.


Galet heta. Ni hittar dom på HM. Vet också att Skopunkten haft ett par snarlika.

Hur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0