MIN LÖRDAG.


Världsmysig dag med pappa hade jag i lördags. Vi fick lite ärenden fixade och shoppade lite måsten. Till lunch åt vi världens godaste sallad från Kajen´s fik. Mitt favvo-lunch-hak sommartid. Kom hem mycket senare än planerat så det blev självklart stressigt som vanligt. Och så fort jag torkat håret och fått på mig kläder dök mina vänner upp.


Min brorsa i snygga blåa skjortan och hans kompis Jonathan kikade förbi.


Snygga Tessan var på ett strålande humör som vanligt!


Mina snygga syskon.


Tessan och Niklas är varandras favoriter.


Strike a pose.


Jag tyckte att det var roligare än vad Jonis tyckte...


Den klassika pussen som fotas vid varje fest tillfälle haha.


Hanna vin-huvud.


Det här minns vi bara en liten del av.


Systrar!


Strax innan Frida tackade för sig och gick och kräktes haha.


God natt lillis haha. Sedan fick vi skicka hem henne. Det kan ju hända även den bästa.

Krogen hade jag faktiskt kunnat vara utan i lördags. Det var helt klart bäst på förfesten. Frida hängde inte med för hon pallade inte riktigt trycket (hur hände det? vi får göra ett nytt försök snart igen). Och det första som hände när vi kom in var att jag hamnade mitt i ett slagsmål (av misstag, stod på fel ställe på fel tidpunkt) och fick mina kläder nedblodade. Jävla idioter. Slåss hemma så att andra slipper se skiten eller få sina kläder förstörda, eller ännu värre, göra illa sig. Vissa människor kan världen klara sig utan. Dansade lite med Becca och Tessan (hade askul med er trots allt, partypinglor) och sedan var det ju dags att gå hem igen. Inte det ultimata födelsedagsfirandet precis, tur att det kommer fler födelsedagar.





Kommentarer
Postat av: teso

haha underbara bilder!! lovely med hela syskonskaran! :) måste göras oftare tycker jag. puss

2009-07-13 @ 18:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0