Min tisdagkväll med fantastiska vänner!


Här kommer alltså bilderna från vår kväll hemma hos Johanna och hennes lilla familj igår.


Jag fick äran att bära runt på guldklimpen! Tuva, 3 månader. Världens gladaste och sötaste tjej!


Mina FINA vänner! Pernilla och mamma Johanna med sin älskade lilla tjej.


Grabbarna grus (Johannas sambo Mattias och Pernillas kille Gustav) drack whiskey och diskuterade livet. Kolla in den sjukt goda pajen på bordet som vi festade på. MUMS!


Bebisar är mirakel, och Tuva är sannerligen speciell. Jag är så GLAD att hon förgyller min fina väns liv. Och mitt med för den delen. Det ska bli så kul att se henne växa upp och utvecklas. Längtar tills vi kan gå till lekparken och göra andra roliga saker. Och Johanna, du gör ett FANTASTISKT bra jobb, jag är så stolt över dig!


Jag och Pillan njöt av lite vin och firade sommar och semester! I love you.


GULLUNGE!


Trött liten Tuva, men dumt att sova då kan man ju missa något spännande.


Myser i mammas famn.

Galet hur länge sedan det är nu som vi lärde känna varandra. Jag och Johanna har varit kompisar sedan vi var 4 år gamla. Och det är nog närmare 10 år sedan jag och Pernilla startade vår evighetslånga vänskap. Vänner är en gåva, kom ihåg att ta hand om dina vänner. Jag hade en otroligt trevlig kväll, tack för det mina söta! Jag är så glad att jag har er! Aldrig känner man sig väl tryggare än när man är omgiven av riktigt goda vänner?!









Kommentarer
Postat av: pernilla

VAD FINT du skrivit och gjort!!! I love you too! Ha en mysig dag imorgon och glöm den där dumma bötern efter att du gjort ett försök att bli av med skiten, "...för vad gör det om hundra år när allting kommer kring". Puss min pudding!

2009-07-15 @ 21:49:00
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0