Mysiga måndag!


Vi tog en skön men varm promenad ner till stan och jag shoppade en t-shirt på Gina Tricot. Där kan man ju alltid hitta något, vare sig man behöver basplagg eller något festligare. Synd bara att resten av Sverige använder samma kläder, det är det som gör att man inte shoppar där så ofta ändå ju.



Här hittade jag Disa innan vi skulle gå. Solandes på balkongen som hon älskar. Jag fick typ släpa henne till stan. Hon tyckte att det var lite för varmt och hade nog hellre stannat på balkongen.



Vi mötte upp mamma på centralen när hon kom från jobbet. Sen gick vi till Kajen´s fik och köpte glass som vi åt i solen. Riktigt varmt och skönt fast klockan började närma sig sex. Här är nya t-shirten, väldigt basic men skön.




Vi gick in till stan igen när vi myst i solen en stund och sedan följde vi med mamma hem. Så nu sitter jag här på Johanneshöjden och väntar på att Frida ska komma hem från jobbet. Vi ska snart äta kyckling, mums.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Skönt det verkade:) Vi har också semester här i Oslo, om du har tråkigt tycker jag att u ska komma hit över helgen med lilla Disa och sova i vår extrasäng:) festa loss lite. pusss

2009-07-13 @ 23:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0