Nu säger jag...


...god natt efter en trevlig tisdag!



Mötte upp fina Emma efter jobbet och vi åt god mat på Gränden. Hon gav mig ännu mera energi! Jag är glad att vi är vänner gumman! Snart ska hon på solsemester, vilken lyx va?! Hon kommer att få en jättehärlig vecka.



Jag satt på samma plats som sist jag var där, och åt nästan samma mat haha. Varför ändra på ett vinnande koncept liksom?! Gott var det hur som helst och vi fick mycket bra sagt. Ser fram emot att ses igen om ett par veckor!

Nu kom jag nyss hem och här väntar sängen. Jag måste upp extra tidigt imorrn bitti för att Disa ska lämnas in hos hundfrisören innan jag åker och jobbar. Så vi lämnar lägenheten strax efter åtta skulle jag tro. Jag som inte är van vid så tidiga mornar. Halv nio är en bra "vakna" tid enligt mig. Och ännu senare på helgerna förstås.

Kollar lite på Michael Jacksons begravning. Sorgligt att han dog så pass ung, han har nog levt ett hårt liv. Jag är övertygad om att pengar och kändisskap bara gör livet mer komplicerat, och att man inte kan köpa lycka. Hoppas att hans barn får en bra uppväxt trots allt och att dom får bo med människor dom älskar.

Vi hörs imorrn trogna läsare!

 Nu säger vi sov gott! Här är vi på Sälen semester i april i år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0