Ny vecka, nya möjligheter.


Godmorgon måndag och en ny vecka!

Imorse kändes det skönt att knata iväg till jobbet trots måndagstötthet och duggregn. Desto fler dagar som går desto bättre kommer jag att må, så denna nya vecka är VÄLKOMMEN!

Har redan hunnit med att få besök i butiken på förmiddagen. Min gulliga vän Mohsen kom in och sa ett par väl valda ord. (Han jobbar i grannbutiken så vi vinkar åt varandra titt som tätt).Tänk så mycket bättre det kan kännas när man verkligen tar sig tid och tänker efter och lyssnar (både på sig själv och andra). Bra start på dagen alltså!

Jag tror att detta kommer att bli en bra vecka! Jag ska träffa många goda människor, och på torsdag är det min 23:e födelsedag. Då ska jag fira med släkt och fina vänner.

Ha en bra dag så länge, vi hörs snart!








Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas du får en bra v på jobbet!

nästa vecka får du äntligen njuta av lite ledighet!

KRAAAAMAR från semesterfiraren Lina

2009-07-06 @ 11:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0