popcorn och kändisar


Jag var ute på den långa promenaden, ungefär halvvägs började det ösregna så när jag kom hem var jag dyngsur. Och Disa med. Nu ligger vi nerbäddade i soffan med popcorn framför alla söndagens repriser. Det är SKÖNT att vara ensam ibland och bara inte göra någonting alls. Idag är en sådan dag. Jag gillar mer och mer att vara själv. Det tar sig...

Ni som har tråkigt kan kolla in det senaste Hollywood skvallret här. Jag är en flitig besökare av sidan och ännu mer koll hade jag när jag bodde i Boston. Vem gillar inte kändisskvaller? Dock tror jag att dem har det rätt tufft. Det är nog ganska skönt att vara en "vanlig" mäniska ändå.



Miranda Kerr, en av Victorias Secret´s angels, i dösnygg långklänning på röda mattan. Och så är hon ihop med dösnygga Orlando Bloom ju.


Halle Berry, Eva Mendez och Brooke Shields, alla har varit Calvin Kleins ansikte utåt. Vem är din favorit? Min är Eva. På en delad förstaplats med Halle.
 

Snygga mamman Jessica Alba och Miley Cyrus i Hollywoods nya fashonista jeans av märket PRVCY. Undrar när dem kommer till Sverige? Jessica har ju för övrigt en rumpa to die for. Eller hur?!



Nu ska jag tända lite ljus här hemma i stugan. Det är grått och mörkt ute, det är nog bara en tidsfråga innan det börjar regna igen. Vad gör ni denna söndag?




Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღc

Det är underbart skönt att bara vara ibland och få mysa själv :-) I sällskap av de små söta hundarna då såklart! En liten hund är SÅ jäkla fantastiskt att ha, smidiga att ta med, luktar inte illa och älskar att kela - en hund för mig :-) Och ja, kärleken vet inga gränser!



SKönt att ni också har fått lite regn, hehe! Känns ju surt att åka ifrån det fina vädret ;-) Nejdå, hoppas solen kommer tillbaka igen. Men det är bra väder för att bara sitta inne och mysa i dock! Hoppas ni har det trevligt i soffan. Kikar ni på filmen om Anna Nicole Smith förresten?



2009-07-19 @ 21:23:11
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0