REA måndag


Im home. Väldigt trött. Hade tänkt mig en powerwalk ikväll men nej, jag inser att det är att ta mig vatten över huvudet. Det regnar och jag har stått upp hela dagen och mina ben är trötta och min hjärna med. Så nej, det blir inget.

Startade på jobbet imorse klockan åtta med mina favoriter Lina och Cissi. Vi har haft en helt galen men så rolig dag.


Nyvaken och halvpigg. TIDIG morgon enligt mig.


Efter att vi märkt klart all rea åt vi en GOD, lång mysig frukost i butiken. BRA uppladdning för en lång dag. En perfekt start på veckan med mina tjejer.


Efter en stund insåg vi att rea-lapparna inte skulle räcka. Och vips så upptäckte vi att det var slut på papper i skrivaren. Och inga butiker öppna?! Så Cissis man Magnus fick rycka ut på morgonkvisten och komma ner med A4 papper (och osthyvel haha för det hade vi också glömt) så att vi kunde skriva ut nya lappar. Han är alltså måndagens hjälte!


Den här har stått framme hela dagen i vårat lunchrum. Skitbra, varje gång vi kände oss slutkörda så kunde vi bli höga på socker. Lina satte dit en sked så att vi skulle kunna röra om bra och hitta våra favoriter. SMART tycker jag.

Lång dag som sagt, med massor av galna rea-kunder. Men det har gått snabbt och vi har skrattat mycket. Jag gillar när det är drag!

Nu ska jag tända doft ljus och äta youghurt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0