Regniga tisdag.


Hej alla glada semesterfirare (och ni andra med förstås som jobbar precis som jag).

Har ni en bra förmiddag såhär långt?

Jag har varit vaken en stund men ganska ofta vill mitt internet inte samma sak som jag, och då är det svårt att höra av sig. Tele2 har strejkat hela morgonen. När jag drog upp persiennerna så öste regnet ner. Då känns det ganska bra att man ska gå till jobbet. Hoppas verkligen att solen tittar fram nästa vecka då jag är ledig. Har hunnit varit ute en sväng med Disa (hon bajsade precis utanför porten sen ville hon in igen, hon hatar regn mer än jag haha), och nu har vi ätit frukost.


Morgontröttaste hunden ever. Jag vill inte gå ut i regnet, jag vill ligga kvar här och mysa säger jag. Klia mig på magen!

 Såhär grått är det utanför mitt fönster idag!


Blöt hund äter frukost...



Innan jag lyckades publicera det här inlägget har jag hunnit med en dusch också. Och nu har det slutat regna så kanske att vi kan gå ner på stan om vi har tur, och slippa bussen. (Jag hatar att åka buss).

Beyonce - Single ladies

Ha en bra lunch! Vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0