shoes shoes shoes


Det är inte lätt att fota skor som man har på sig alldeles själv, men med en spegel och lite gymnastiska övningar så... Nu tror jag nog att jag får träningsvärk imorrn. Det är ju inte så ofta jag böjer och spänner benen menar jag.


Vilken jävla ställning haha.. I alla fall, dem svarta med gulddetaljer här.


Svarta pumps.


Beauty.


FAVORITERNA. Älskar dessa redan.

Just nu sitter jag och kollar på Pussycat Doll´s konsert på MTV. Om man skulle träna lite kanske så att man fick en kropp som Nicole´s?! Tål att tänkas på, det kanske är värt det? Trots att jag är lite av en soffpotatis som hellre tar en cigg... Men nån liten muskel skulle väl kanske inte sitta fel.

Funderar lite på vad min hund pysslar med också. Hon piper och gnäller och vandrar runt på soffans armstöd och bäddar med plädar. Undrar om hon är skendräktig IGEN? Orka. Hur ofta kan tikar vara hormonstinna och skendräkiga egentligen? Hon tror ofta att hon har valpar och bäddar med sina leksaker. Hon blir så knasig och gnyr på nätterna och oroar sig för att "valparna" ska dö typ. Hon tvättar "valparna" och kan knappt lämna dem för en promenad. Nej nu vet jag, hon jagar en fluga. SKÖNT.


Stickad tröja från Gina Tricot. Mycket snyggare på mig än vad den är på galgen. Ändå är jag lite osäker, vad tycker ni?


Cubus 199 kr.


Och såhär snygg är den i ryggen.


Också Cubus. Men jag vet inte om jag ska behålla den, ALLA går ju i randigt. Fast i och för sig är den skön, hmm ska fundera lite på den. Vad tycker ni? Spara eller lämna tillbaka?

Nu har jag målat tånaglarna. Så nu är jag nästan redo för party imorrn. Jag är sugen på VIN.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hello darling! FINA GREJOR ! Härliga kap ! Jag gillar polotröjan, tror det blir fint med ditt mörka hår. Randiga såg ut att vara en bra modell o så, tycker den såg skön ut... I miss you!

2009-07-31 @ 23:31:43
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Men om du är osäker, då tror jag kanske du ska tänka höst nu (bra med tjockisar) och isåfall lämna den randiga, de är ju väldigt vanligt och vardags som du sa... beronde på pris vill säga hehe. Puss puss

2009-07-31 @ 23:34:08
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Johanna

håller med pernilla att det var verkligen kap du gjort :) jag vill också shoppa till MIG! just nu går alla mina pengar till prinsessan<3

men ska ta mig en sväng till sthlm och shoppa gärnet när lönen kommer i augusti!



cubus har verkligen bra kläder ibland, jag har sett massa fint där med!

behåll allt, de är du värd efter denna jobbvecka tycker jag ;)

ha det super skoj ikväll och så ses vi i veckan som kommer, ett MÅSTE!

2009-08-01 @ 14:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0