skofrossa


Japp, jag gick till Belle på förmiddagen. Kom en halvtimme försent till jobbet. Hur har jag inte upptäckt den här butiken tidigare? Så mycket skor. Jag kunde inte slita mig. 99 kronor paret. Jag kom ut med fyra påsar, fyra par. Jag hade kunnat få med mig fler. Tur att jag inte hade så mycket tid, jag hade ändå inte orkat bära fler. Lätt den bästa rean jag har besökt den här sommaren. SKYNDA DIT OCH FYNDA TJEJER!

Sedan tog jag en lång lunch dessutom och shoppade lite till. Vad är det med mig idag? Beror det på vädret eller humöret? Eller kanske på att helgen närmar sig, och att jag ska ha så sjukt kul imorrn och att jag är så uppspelt så att jag går bananas? Who knows. Det är i alla fall kul att shoppa. Ser fram emot att komma hem och prova allt ikväll.

Jag har inte fått så mycket nyttigt gjort här idag, imorrn får det bli andra bullar!

Har ni en mysig fredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0