sköna lediga lördag


Det är alltid härligt att komma ut till mamma i stugan och bli ompysslad. Disa kan jaga fåglar bäst hon vill och jag kan slå mig ner och bara känna mig ledig. Jag satt i solen en stund, men eftersom jag var så otroligt seg imorse (som vanligt) så blev det kortare soltid än jag önskat. För på eftermiddagen kom molnen. Så det var nog sista solen för den här semestern är jag rädd. Imorrn skulle ju visst regnet komma upp hit?! Tråk. Äh, jag ska hålla tummarna för sol i alla fall.


Lunch. Goda mackor är underskattat. Vi åt baguetter med massa gott på. Och ägg haha. Och blåbärssoppa. Konstig blandning kanske men det var gott.


Helt ärligt, Disa har ändrat färg dem senaste dagarna...?!

MYSIGA LÖRDAG! När jag blir stor ska jag ha en egen sommarstuga.



Kommentarer
Postat av: Louise

mumssssssssssssssss blev sugen nu:)

2009-07-19 @ 11:50:42
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0