Snart semester!


Hur har ni det i den svenska sommaren? Klädde på mig alldeles för mycket imorse, trodde att det var kallt eftersom det regnade. Och sen ångrade jag mig ju såklart på vägen hit när solen tittade fram och det blev dödligt varmt. Typiskt svensk sommar.


Jag har haft en bra dag på jobbet. Och efter den här veckan har jag en veckas SEMESTER. Guld värt. Håller redan på att planera och funderar på roliga saker att hitta på. Och hoppas så klart på BRA väder!


Jag och Louise i Spanien förra sommaren. Solbruna och lyckliga. Vi hade en fantastisk vecka!

Nästa sommar ska jag absolut utomlands igen. Det blir inget nästa vecka, jag spar det roliga. Det är så kul att åka iväg med sina tjejkompisar och bara ha så jävla kul. Vi låg i solen hela dagarna i Spanien och på kvällarna drack vi vin och drinkar, lyssnade på bra musik, spelade kort och snackade. MYS! Jag längtar tillbaka när jag tittar på korten.


Vår utsikt från solstolarna. Underbart!


Här satt vi en kväll och drack mojitos. Mysigt ställe!


Strandpromenaden utanför hotellet, galet fint!

Vi hade det verkligen hur skönt som helst. Nu ska jag drömma mig bort lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0