Stress.


Nu sitter jag och äter havregrynsgröt till lunch. Inte världens godaste men man får ju ta det man har eller hur. Mitt kylskåp EKAR, det är så tomt. Jag har helt enkelt inte haft tid att handla. Måste fixa det i helgen så att jag slipper äta allt det här tråkiga gamla som typ kex, knäckebröd och konserver. Mina måltider är knappast någon fest just nu. Tur att jag har middags och lunchplaner för hela veckan!

Det regnar fortfarande inte så det blir en promenad, skönt. Börjar om mindre än en timme så det är dags att bli klar med den här gröten nu.

Någon som har bra tips på tatueringsställen i Västerås? Planerar att få det gjort så snart som möjligt. Visst är det KUL att ha saker att se fram emot?!

"...and if you don´t you´ll be alone, and like a ghost i´ll be gone."

Vafan råkade jag nu lyckas med att trycka på för knapp? All text blev stor och fet. Jag och datorer... Suck. Nu MÅSTE jag gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0