hamburgare och snoriga ungar




Gissa var vi åt? Rätt, Max. Jag och Tessan äter sällan nyttig mat när vi dejtar, det är något med oss och pommes frites... Och kebab, och pizza. Vi kan bara inte motstå. Vi har haft det mysigt i blåsten på Max uteservering, förutom typ sju jävligt dryga ungar i "lekparken" bredvid vårat bord.

Fy fan, jag hatar barn som jag inte har någon relation till. Och mest hatar jag deras föräldrar, uppfostra era barn för i helvete. (Vi har massor med skitungar i butiken på dagarna som kladdar ner både speglar och kläder och röjer i skyltfönstren, dem brukar jag skrämma lite lätt så att dom springer till mamma. Därefter funkar "onda ögat" tills dem lämnat butiken). Barnen bredvid oss ikväll slogs, skrek, grät, sparkade varandra och kastade skräp på marken. Snoriga ouppfostrade ungar. Att skåda sådana ungar är förmodligen det bästa preventivmedlet i världen. Man får typ lust att köra med dubbla kondomer OCH p-piller resten av livet.


Tess var lika glad som hon alltid är. Underbara människa.


Funderar på om jag ska springa och slå en av ungarna, eller banka vett i någon fet morsa.

När vi var mätta och belåtna tog vi en stund i varsitt solarium. Det var SKÖNT. När vi kom ut regnade det, men nu har jag i alla fall lite rosor på kinderna. Vi avslutade vår kväll med mjukglass till efterrätt. MYS.

GOD NATT DU FINA MÄNNISKA!

Kommentarer
Postat av: teso

god natt mitt gull! nej barn får fan ta och väntaa ett braa tag till haha :P

2009-07-30 @ 23:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0