FREDAG!


Good morning!

Nu sitter jag och käkar knäckebröd och lyssnar på musik. Tänk att musik kan hjälpa mot så mycket olika krämpor? Konstigt egentligen. Idag är det regnskurar, ganska skönt tycker jag för jag känner för att dra på mig jeans och converse. Jag sov bättre inatt men med konstiga drömmar, inget ovanligt dock, jag drömmer alltid. Hela dagarna drömmer jag också.

Har nyss duschat, ska fixa mig lite och gå till jobbet. Idag är det fredag, så idag ska vi fika, det bästa på hela veckan. Och ikväll ska jag äta med världens bästa lillasyster. Hon är klokare än mig trots att hon är fem år yngre och har mindre livserfarenhet... Hmm, hur går det ihop?

Sedan ska jag hem och prova kläder till imorrn, vad kul vi ska ha. Och jag ska glänsa.




"I know that healing takes time, hey even your heart has a pace.
But how much time are you gonna take?
Too much would be a mistake..."

Kommentarer
Postat av: Lina

Glänsa gör du varje dag!

2009-07-03 @ 12:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0