nattligt nonsens


Jag är inte van att jobba än, det känner jag i kroppen. Kan man vara såhär trött? Det är ju jättetråkigt men sant. På torsdag när jag är ledig ska jag sova så länge jag bara kan. Jag fick en massiv blåsa på lilltån av dem nya snygga skorna. Så idag blidde det converse i alla fall. Jaja, vad gör väl det om hundra år. Jag är inte på topp ikväll, men det kommer jag att vara imorrn kväll för då ska jag dricka vin. Tänk om det var ofarligt att dricka VIN varje kväll. Då skulle jag göra det.

I HM katalogen fanns det ingenting speciellt faktiskt. Jag blev lite besviken. Äh, det är ändå roligare att strosa i butiken och känna på kläderna innan man handlar. Däremot ska jag klicka hem deras höstkatalog med inredning och kika i den istället. Den tror jag på. Åh vad jag vill flytta.

Jag har inte så mycket interessant att dela med mig av just nu känner jag. Mest dravel. Så nu ska jag krypa ner i min king size bed med nytvättade jättemjuka satin lakan (HAHA I wish).


Just nu vill jag mest av allt sätta mig här och känna doften av sommar och gräs och äta grillat.


Imorrn satsar jag på att vakna upp till det här humöret. Låter bra va?!

Jag skulle vilja ha någon att nosa i nacken inatt, hela natten. Men, men, Disa will do. Hon är så himla hårig bara...

Vi hörs imorrn kväll fina läsare. Lova mig att ha en underbar dag imorgon? Bra, man kommer långt på det. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: pernilla

mys ikväll! PUSS

2009-07-22 @ 16:51:34
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: teso

när slutar du i dag gumman??

2009-07-22 @ 17:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0