don´t look back in anger.


Jösses vad jag är trött nu. Men jag har haft en skön kväll och fått mycket gjort. Mys och hemmafix.


På med favvo tröjan och sedan var det bara att börja plantera. Boston for life!


Visst blev det fint? Jag kände mig nästan som en riktig trädgårdsmästare haha. Den söta rosa blompinnen fick jag av Pernilla på födelsedagen. Tror att den kommer från Lagerhaus. Kul "gå-bort-present" istället för en blomma om du ska hälsa på en gammal vän. Nu är det fint hemma hos mig. Vita krukor är ju SNYGGT, helt klart min nya favorit färg.


Under tiden jag pysslade låg Disa bredvid och luktade bajs. (Tur att hon har duschat nu och luktar nyponros igen. Annars hade det blivit tråkigt ensamt i sängen inatt). Hon har antagit en chokladbrun färg på ryggen...Solblekt?

Min närmsta granne har bjudit mig på sockerkaka ikväll. Trevligt va?! Tidigare i vår hade vi en catfight gällande sopor. Nu har hon minsann krypit till korset och fått dåligt samvete tror jag. Det måste bero på att jag är en sån fruktansvärt trevlig och god människa. Gott var det i alla fall.

Och så har jag idag läst att Zlatan har uttalat sig igen angående sin framgång. Han ska ha sagt såhär:
"Ett moget och vuxet förhållande har gjort mig till en bättre fotbollsspelare."
Jag tänkte väl det. Det är alltså en vettig wife som behövs, for sure. 

Nu ska jag kolla in detta för att se om det finns några nya The Hills eller The City avsnitt. Annars blir det sängen.

Puss på er. We don´t look back in anger. Kom ihåg det.











Kommentarer
Postat av: pernilla

Så fint det blev med blommorna gumman!! Va vilken trevlig granne? Gammal, ung? Dricker blåbärssoppa nu, känner mig nyfödd... ringer snart. Puss

2009-07-18 @ 10:16:23
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Rebecca

VAd fint du har gjort det gumman, blev riktigt sugen på en balkong nu själv så jag också kunde pyssla med blommor. För pyssla är ju något jag älskar haha:)

2009-07-18 @ 10:34:38
Postat av: Louise

klockrent sagt av zlatan;)



love

2009-07-18 @ 10:43:54
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0