Ghost!


Nu är det natt här och dags att sova. Veckans enda sovmorgon imorrn, det ser jag fram emot.

Jag tankar energi. Pratade nyss med Louise igen och hon gav mig massor av det. Energitjuvar gör jag mig av med och jag behåller dom i mitt liv som kan ge mig styrka, och som jag vill ge styrka tillbaka. Jag är positiv, och jag hoppas att det smittar av sig på er! Life is good. Du måste bara ta dig igenom alla svårigheter. Tänk på karma, what goes around comes around. Så sant. Oj, vad jag blir klok och stark av detta, helt galet. Det här är meningen. Jag säger som en av mina vänner, allt ont för med sig något gott. Så, nu har jag kört nog med pepptalk för idag. Det kanske finns någon mer än jag därute som behöver höra dessa ord och växa. Jag hjälper gärna till, ta åt dig om så är fallet! Människor behöver bli bättre på att hjälpa varandra. Du är unik!

Kevin Michael - Ghost är kvällens sista låt.


Man blir glad av att sjunga. Här på Louise´s födelsedag i januari. Good times!

Förresten, NI blir fler och fler för varje dag som går. KUL tycker jag! Vilka är ni? Lämna gärna ett spår i kommentarerna.
Kram på er alla och sov gott!



Kommentarer
Postat av: malin

Jag är en av dom som har hittat hit. När det är segt på jobbet är det kul att ha nått att läsa, så fortsätt att uppdatare ofta:)

2009-07-07 @ 09:28:41
Postat av: pernilla

Jag är ju såklart här flera gånger om dagen, det vet du! Här står mycket bra skrivet ;)! Lyssna nu till dina egna ord! Snart ringer jag och väcker dig hihi skoja. Puss

2009-07-07 @ 10:14:34
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: lollo o esmeralda

VI LOVE YAAAAAAAAA<3



YOU GOT A SEXY AS BABE;)

ringer senare puss

2009-07-07 @ 13:31:17
URL: http://borstad.blogg.se/
Postat av: Anna

Lycklig är något man väljer att vara genom att se det man har - och inte det man inte har! Du verkar ha valt rätt =) Kram!!

2009-07-07 @ 17:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0