VILODAG


Snacka om att jag har slappat idag då...

 Jag åt glass med björnbär nyss. Det är godare att ha hallon på, men det var tyvärr slut på hallon i frysen. Så björnbär fick det bli.



Ikväll har jag tänt ljuset som jag fick i present av Pernilla. Ljusstaken är så FIN tycker jag. Och på det lilla kortet står det "Njut av varje stund". Så sant, så sant.



If you want something, don´t wish for it. Life is too short to wait...


 Såhär grått är det utanför mitt fönster, och det ÖSER ner. Tur att det finns stearinljus att höja mysfaktorn med. Visst då?!



Sitter och kollar med ett halvt öga på femmans film om Anna Nicole Smith. Jag kommer ihåg när hon dog, jag var i USA då, minns att jag såg live på nyheterna när dom körde iväg hennes kropp till sjukhuset. Så många tragiska liv som går i spillror. Jag önskar att jag kunde hjälpa människor. Det hoppas jag att jag kan genomföra senare i livet. Ska kolla lite nogrannare nu, hon levde ju ett minst sagt händelserikt liv.









Kommentarer
Postat av: pernilla

hej älskling! Vad kul att du också gillar ljuslyktan, jag köpte lika till mig själv ;) hehe. Så kul att vi har samma sak ju!!!! sov gott nu o hoppas du kan sova. jag ska med nattåget snart som mamma säger. du är finast. puss

2009-07-19 @ 23:33:18
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0