Lax, kärlek och kramar.

Vilken dag jag har haft. Helt underbar. Lollo hade fixat lunch när jag kom fram (couscous, grillad lax, keso och avocado). Hur GOTT som helst. Hon har pysslat om mig hela dagen, min fina vän! Sedan satt vi ute på altanen hela dagen och fikade, snackade tjejsnack och njöt av solen. Esmeralda är en underbar unge, hon är ALLTID glad och så otroligt kärleksfull. Mitt hjärta spricker nästan av kärlek när jag får pussa på henne. Jag kommer snart tillbaka.


Tuffingen.


Så galet söt.


Hund-puss.


Fina Lollo med sin nyvakna dotter.


MYS!


Esmeralda vill man helst äta upp för att hon är så go.


Här säger vi att,  -Hanna älskar dig.


Sedan hade Esmeralda en liten show för oss i solstolen. Hon dansade till musiken och var allmänt charmig. Vi höll på att skratta ihjäl oss. Den här tjejen kommer att sluta som artist eller modell, varje gång man plockar fram kameran så posar hon, så jäkla sött.








Charmis!


Sedan lekte vi lite i gräset.


Matdags.










KÄRLEK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0