Tjejkväll.


What a night. Jag önskar så hårt att jag och min bästa vän kommer att bo och stanna i samma stad när vi blir äldre. Jag behöver det, jag vill ha noll avstånd. Jag vill helst bo granne så att vi kan kika in hos varandra typ varje kvart. Och grilla tillsammans hela somrarna, och våra barn skulle bli bästisar. Förresten vore det ju inte helt fel med ett helt kvarter så kunde vi alla vänner ha varsitt hus på den gatan, DRÖM. Desperate housewives, yeeeah.





Pernilla konstaterade att topp kockar har ett jävligt stressigt jobb.


Men maten blev galet god. Tack för det vännen! Pasta m. italiensk sås, sallad och vitlöksbröd.

 Familjen Jansson har en väldigt fin vattenkanna som jag också vill ha. Tror bestämt att den är från Billiga Nisse. Dom har mer snygga inredningsprylar än man tror.

 Nyklippt och fin!




Mätt och belåten...


...sedan fick jag efterrätt. LYX!

 Disa var mest intresserad av fåglarna utanför fönstret.

Vi har haft en toppenmysig kväll!


Kommentarer
Postat av: pernilla

Ja dethar vi! Puss <3

2009-07-09 @ 00:16:45
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0