VINKVÄLL


Ikväll har vi hängt på Bill och Bob och druckit vin och öl och ätit mat och snackat skit. Jag älskar att sitta på en uteservering. Kunde jag skulle jag spendera hela mitt liv på en solig uteservering.

Dock inte på Bill och Bob´s. Fy fan vilken dålig servce . Vi väntade ca en timme och femton minuter på maten. Inte okej. Och på mitt andra beställda glas vin fick jag vänta över en halvtimme. Helt ärligt. Byt ägare och få fart på stället igen. Knappast första gången det händer. Jag äter inte på Bill och Bob igen helt enkelt. Och ikväll tror jag att dom förlorade MÅNGA kunder, då folk vid flera bord valde att gå därifrån eftersom maten aldrig kom. Då förväntar man sig mer av ägaren än en taskig attityd som kompensation. Nej tack till detta ställe säger jag.

TUR att vi hade trevligt sällskap!


Världens sötaste Elin är hemma över helgen med sin Nicolai. Så jäkla kul att ses igen!


Öl på rör. Festligt.


VI.


Skön rosa hudton efter ett par timmar i solen.


Sofie och Sofia.


Lisa på gång att fota.

Nu är jag nästan så trött så att ögonen går i kors ju. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0