you gotta be ego


Beyoncé - Ego + Single Ladies + Scared of lonely + Hello...kvällens! Beyoncé is the shit. Köp hela skivan (I am) förresten, du kommer inte att bli besviken.

Nu sitter jag i min världssköna soffa nyduschad och luktar vanilj. Jag fick en fin födelsedagspresent av Louise. Duschcreme, body scrub, body butter och tvål från Body Shop. Så nu kommer jag att lukta såhär gott varje dag. Lyxigt.

Vi käkade pizza och mös under tak och tittade på regnet. Vi hade tänkt oss en powerwalk på Björnön också men se det gick inte för sedan öste det ner. Så det blev mer pizza än motion. Vilket inte stör mig så värst mycket faktiskt. Vi fick mycket vettigt sagt som vanligt. Louise är en väldigt vettig brud over all.


"You talk like this cause you can back it up"...haha.


Och såhär snygg är jag när jag har tvättstugan-äta-pizza-dag.

Ska jag dricka te nu eller gå och lägga mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0