Beyoncé!


Nu är tvätten torr och invikt i skåpen. Och klockan är bara strax efter elva.. Skönt det är att vara ute i såhär god tid en morgon. Det händer mig så sällan annars haha. Jag har till och med hunnit få oväntat besök. Mamma dök upp som gubben i lådan, hon var ute på en tidig cykeltur och hjälpte mig att vika tvätten. Mammor is the shit!

Sjukt varmt ute idag, jag dog nästan när jag var ute och gick. Men jag njuter!

Just nu lyssnar jag på Beyoncés senaste album "I am Sasha Fierce". Galet bra skiva. Jag gillar "Halo" och "Broken-Hearted girl" bäst. Jag och Louise var på hennes konsert i Globen i maj och det var ju bara så grymt. Vi ville aldrig åka hem igen och jag hade rysningar under hela konserten. Hon är sjukt duktig och det är lätt en av dom bästa konserter jag varit på. Hela showen var så cool, hon verkar vara en så stark person. Nu är ju skivan ännu bättre liksom när man sett och hört henne live. Ett bra sätt att starta dagen på är att sätta på skivan på högsta volym.



Öppningsnummret "Crazy in Love"


Galet snygg, här kör hon "Single Ladies"

Nu är det dags att hoppa i lite kläder och få på lite smink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0