Desperat hemmafru!



Ikväll hamnade jag och Tessan hos mamma efter jobbet. Där fick vi lyx mat! Grillat kött, färsk klyftpotatis och GOD sallad. Jag gillar att komma "hem" och bli bortskämd med mammas mat. Sen åkte vi hem till mig och kollade på säsongs avslutningen av Desperate Housewifes. HERREGUD så spännande. Jag är alldeles slut nu av all dramatik. En vacker dag kanske man själv är en desperat hemmafru... Jag skulle gärna ordna middagar och umgås med mina barn och vänner på heltid. Nu ska jag krama ihjäl min pudel-tuss, ta en dusch och hoppa i säng. Imorrn bitti väntar en powerwalk i solen. Bäst att passa på innan det blir regniga dagar igen.. Min baby har varit på match i Stockholm ikväll och tyvärr så förlorade dom med 3-2. Han är inte hemma än, så ikväll spenderar jag natten ensam. Vi får kramas imorrn.




GOD NATT!


                                                     Jag, Tessan och min pudel-tuss Disa på fest humör i januari.

Kommentarer
Postat av: teso

jag blir gärna oxå en desperat hemma fru en vacker dag :P

2009-06-17 @ 00:04:40
Postat av: pernilla

Men gud vad du är duktig och bloggar... Blir lycklig varje gång nu ju! Vilken fin topp du hade på de understa kortet!! Lät riktigt lyxigt att få komma hem till mamma och äta grillat. Jag vart tom sugen nu kl 07.20 haha. Hur ser dagen ut? PUSS

2009-06-17 @ 07:18:44
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej Hanna!



Stor här o kollar o kollar efter ett morgon inlägg med dagen outfit ;) haha!



Ses snart! :) LÄÄÄNGTAR!



Kram

2009-06-17 @ 12:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0