Fabulous Friday!


Fredag, fredag, fredag! Det är så skönt. Dessutom är jag ledig hela helgen. Det kan inte bli bättre.

Jag och Becca hamnade på Hemdals på lunchen haha och det blev kebab pizza. Vi åkte ner till hamnen och ville äta god sallad, men det var proppfullt med folk, världens längsta kö och det fanns inga parkeringar. Så det får bli en annan gång. Jag hade ju jobbet att passa så vi hann inte riktigt leta fler parkering och stå i kö. Men pizzan var hur god som helst och jag fick sol på näsan. Jättekul att träffa dig gumman, en perfekt lunchdejt!

Snart slutar jag jobbet och då blir jag upphämtad av Tessan. Vi ska hem till mig och Emma möter upp oss där. Jag ska snabbt in i duschen och fixa mig till party versionen av Hanna. Sedan väntar vin och cider i kvällssolen på min balkong och efter det dans hela natten på Blue Moon Bar. I love summer!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Vad kul!Jag är också lite sugen på alkohol. Man blir ju det i det fina vädret. Och jäklar vad jag slog till på Zara idag.. 1500 gick kalaset på, men de var riktigt snygga grejer. 2 väskor och 2 skor. Inte sommar skor, men skor jag vet att jag kommer älska till hösten... så jag slog till för en gångs skull. Nu ska jag hem och rensa bort all skit i garderoben så jag får plats med det nya. Puss

2009-06-26 @ 19:24:54
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Älskar kebabpizza, gud vad gott det var! Det blev ju ganska bra ändå efter att vi kört omkring ett tag:) Idag är jag superförkyld! Ska åka med bilen ner och bada hundarana. Sen in och handla mat! Tack för igår, så kul att se dig igen! Hoppas att ni hade det bra igårkväll. Call you, puss

2009-06-27 @ 11:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0