Friends for life!



Bra vänner tror jag att det är svårt att leva utan. Vänner betyder så mycket för ens eget välbefinnande. Jag anser mig vara väldigt lyckligt lottad när det kommer till vänner. Jag har länge varit omgiven av samma lilla trogna skara som jag kan kalla mina riktiga vänner. Lucky me!

Ikväll pratade jag i telefonen med den här sötnosen...

  Therese!

...Och hon sa så mycket fina saker till mig. Jag blir så glad av att vara din vän gumman! Nu är jag alldeles glad och varm inombords. Det är så härligt att känna att man kan göra andra människor glada och få samma känsla tillbaka.

Ta väl hand om dina vänner och behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Nu ska jag packa ihop tvätten till imorrn bitti innan jag går oh lägger mig. Herregud, jag som är så morgontrött ska vakna innan sju. Inte så skönt.

God natt alla!


Kommentarer
Postat av: tesooo

åhhh älsklingen!! va glad jag blir :D du är världsgulligast! love uuu <3

2009-06-23 @ 23:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0