Glad midsommarafton!




Idag tog vi oss en lååång välbehövlig sovmorgon. Vi har legat och hållt handen ända tills nu och det är det mysigaste som finns tycker jag. Disa var såklart med på ett hörn hon med. Hon sover alltid i sängen på morgnarna, aldrig hela nätterna. Skönt, hon tar upp ganska stor plats trots sin litenhet. Man vill ju inte mosa henne liksom.

Myskväll igår, vi kan aldrig öppna en flaska vin utan att dricka upp hela. Men vi har alltid kul! Jag mannekänngade här i mina 12 cm klackar som jag ska ha ikväll. Så jävla snygga. Tillslut stupade jag i säng.


My baby´s. Have2Have.se 525 kr.





Midsommarvädret ser inte ut att bli sådär jättekul. Ganska mörka moln och till kvällen ska det bli regn säger dom. Äh vi får vara inne och ha askul istället för att vara ute och ha askul. Easy fix.

Nu ska jag traska hem till mamma och äta en midsommarlunch. Sen hem igen och snygga till mig innan det är dags för fest. Hoppas att ni får en underbar dag! Vi hörs lite senare igen!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

VERKLIGEN SNYGGA SKOR!!! HAVE FUN!

2009-06-19 @ 13:44:55
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Pernilla

SØTIS Disa var på kortet glømde jag skriva.. hælsa familjen att jag saknar dom! Nu dricker jag champange.. Vill prata med dig igen. Snart hemma. Jag ringde som du sa och sa att vi minsan inte hade någon TV, sen slængde jag fakturan ;) Puss

2009-06-19 @ 14:47:19
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0