God morgon långhelg!

Åh så skönt att inte behöva ställa klockan imorse. Hade planerat att gå en lång promenad, men vissa dagar orkar man bara inte. Så det blev en liten tur runt kvarteret. Snart snart ska jag dricka kaffe och äta en god frukost.

Igår kväll hade jag kamera-fix. Jag har listat ut så mycket som att det är minneskortet som är paj och inte kameran. Så idag bär det av till Media Markt för att köpa ett nytt. Måste ju kunna fota på midsommar!

Sen ska jag och gulliga Tessan ner på stan. Jag ska försöka hitta nåt snyggt att ha på mig imorrn tänkte jag.

Regn var det sagt idag men det är ju faktiskt riktigt skönt ute. Nästan sol till och med. Hoppas att det håller sig såhär hela dagen, jag vägrar att släpa runt mitt paraply.


                        Jag och två av världens bästa människor i april, Lindvallen Sälen. Pernilla och lillasyster Frida!



                                                                                 Är inte det här världens sötaste?
                                                                      Disa skickar krya på dig pussar till Frida idag!


Min bästa vän!


Nej nu ska jag äta frukost magen kurrar. Och sen tutar nog Tessans Audi här utanför haha. Vi hörs senare! Håll alla era tummar idag för att vi gillar lägenheten!



Kommentarer
Postat av: Lina the Boss :) Haha

Hannis :) Va glad jag blir att du bloggar!!



Så ni ska kika idag? :)



Hoppas du o Tessan kommer in och hejar... förgyller dagen i detta kaos.. NOOOT :) Ekar mellan väggarna i butiken...



Nu spelar Mix Megapol Fairytale för 1000e gången... suck! Hatar låten! YOU HOT THEN YOU COLD är mycket bättre!



Ha en skön ledig dag/helg!



Kramis!

2009-06-18 @ 12:18:48
Postat av: Pernilla

Godmorgon gumman! Kan du ta bort den extremt fuuula bilden længst ner eller=) Haha, men jag snor den øversta?

Sitter helt ensam på kontoret typ och ser på webbtv... Funderar lite på vad man mer kan hitta på før skoj... Kul med en stadstur, hoppas du hittar ngt snyggt! Det ær lite svårt vissa dagar, fy vad jagkommer sakna just shoppingen i Oslo, de finns ju så mkt meeeeeer. HM Trend Zara osv.... Kul o kolla på lgh låt mig veta hur den var ! Har ni bokat resa? PUSS

2009-06-18 @ 12:25:07
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: teso

tack för en mysig dag gullet. huur va lägenheteen? :D

2009-06-18 @ 21:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0