Godmorgon SÖNDAG!



Godmorgon, har ni sovit gott?

Det har jag, typ 10 timmar nonstop. Galet skönt.

Igår när jag kom hem och skulle skriva god natt här så fungerade ingenting. Jag och Frida var i alla fall ute på en liten kvällspromenad på Öster Mälarstrand. Det var en jättefin kväll och det är så mysigt att gå där och titta på båtarna.

Filmen igår var BRA! (I taket lyser stärnorna). Men sorglig. Fast jag gillar filmer som berör så den var absolut värd att se. En bra ungdomsfilm skulle jag kalla den.

Undrar vad den här dagen bjuder på? Först ska jag äta god söndags frukost.

Jag fick dra Disa ur sängen imorse... Jag har nog den morgontröttaste hunden av dem alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0