I LOVE SUMMER!


Hej på er alla glada soldyrkande människor!

Jag har sovit så jävla illa inatt alltså. Vad är det för fel? Det känns som om jag har varit vaken hela jävla natten. Ganska irriterande! Jag har funderat på allt mellan himmel och jord under mina vakna timmar kan jag säga. Typ varför himlen är blå och inte grön, sånt värt ni vet.

Nu är det bättre, jag har varit ute i solen. Himlen ÄR blå (utan att jag kom fram till varför inatt), och jag älskar det! Och så har jag druckit kaffe. Det är så skönt ute, idag känns det som riktig sommar. Bra start på denna vecka.







Vad kul att NI kommenterar! Det är så KUL!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

GODMORGON SJUSOVARE! hehe. Børjar du sent idag? Skønt! Visst ær de underbart med sooool, verkar som det ska hålla i sig lite också, lycklig man blir då!! Vad konstigt att du sover så dåligt...Puss!

2009-06-22 @ 11:05:51
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0