Jag måste träna lite...

...innan jag har fått in snitsen på detta känner jag. Jag är inget datasnille och det kommer jag förmodligen aldrig att bli heller. Kanske ska jag ta en kurs av min bloggerska Pernilla - denna dag i sommar?! Det är ju roligast med folk som bloggar snyggt med massor av bilder. En sån ska jag bli. Övning ger färdighet eller hur var det nu?

Snart ska jag stänga butiken, ta mig hemåt från jobbet och fixa mat. Igår blev det lax, idag lutar det åt havregrynsgröt. Inspirationen ligger på noll.

Kommentarer
Postat av: pernilla

Så himla kul gumman att man ska få följa din vardag numera...ser jag fram emot! Vi åt tacos till kvällsmat, var inte sugen på ngt annat. Det resulterar i korv med makaroner till matlåda, uäh. Allt går när man är hungrig dock... Har bokat hembiljett o snart ses vi. Skriv och berätta om dina midsommarplaner vetja=) PUSS

2009-06-16 @ 20:50:04
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: teso

åhh va kul att du börjat blogga :D min matinspiration är oxå på noll vill jag lova. kebab 3:e dagen i rad ^^

2009-06-17 @ 00:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0