Långhelg!

Eftersom det förra inlägget gick strålande ut på webben trots att jag var skeptisk så gör vi väl ännu ett försök då. Jag är ensammast i världen just nu på jobbet. Det ekar, så ensamt är det. Och lill Disa ligger och sover i sin hage på lagret. Tänk om man vore hund, skönt liv. Då skulle jag också kura ner mig på ett badlakan på lagret just nu.

Imorse startade vi med en låång promenad ner till hamnen. Superskönt att strosa runt i solen och titta på båtar. Disa älskar det, så fort vi ser Mälaren så skuttar hon istället för att gå. Och idag sken solen i ögonen hela vägen, skönt! När vi sedan kom till jobbet så möttes vi av världens största leende och Lina! Bästa bossen. Dagarna blir SÅ mycket roligare. Jag drack kaffe och fick smaka på svenska jordgubbar, mums. Och så har vi lekt "hänga gubbe". Kreativt och kul. Underskattat.

På eftermiddagen fick vi besök av Teso, Becca och Becca´s lilla färska valp Enzo. Världens gulligaste. Han såg ut som en björnunge. Men Disa tyckte att han var lite äcklig och var inte så superintresserad. Eller också var hon svartis, ganska van vid att få all uppmärksamhet.

Min kamera börjar fucka ur. Jag orkar inte. Nu när jag behöver den som bäst. Håll tummarna för att den håller ett tag till.

Ikväll ska jag hem och laga spaghetti och köttfärssås. Ganska gott, men jag börjar tröttna. Undrar hur många gånger i sitt liv man ätit det egentligen.

Hörs sen, nu ska jag vika lite kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0