Last night!


Vi hade så jäkla kul. Vi satt i kvällsolen på min balkong och njöt av livet och trevligt sällskap. Vinet smakade bättre än någonsin. KUL att hänga med er girls! Vid halv tolv tiden drog vi oss mot Blue Moon Bar och sen dansade vi till klockan slog två. Galet lyckad kväll!


Emma och Jessie!


Glada chicks!


Jessie, Tessan, jag!


Tyvärr passar Tessan inte lika bra i riddarfilten som Emma haha. Det borde varit hon klädd i detta!


Smiles for the camera!


Här bjuder vi på våra fulaste miner, man kan väl säga att Jessie lyckades sämst med utmaningen.


Såhär ser Jessie och Tess ut om David Beckham dyker upp...


...och Tess och jag såhär om vi ser något riktigt nasty...


...och här låtsas vi att vi vunnit 50 miljoner... moget jag vet, men vi hade fan kul!


Nu ska jag diska vinglasen från igår!




Kommentarer
Postat av: Jessie

hahahaha jag döör bokstavligen! den där minen då man såg david beckham hahahaha . grymt rolig kväll tjejer=)

2009-06-27 @ 22:36:44
Postat av: Jessie

Riktigt grym kväll! Får bättre på min min till nästa gång va;) haha

2009-06-27 @ 22:44:46
Postat av: Emma

Hahaha va rolig du e Hanna:) tack för en super duper trevlig kväll!! har alltid lika roligt när vi gör nåt :) men va fan var jag när ni tog dom där bliderna me massa miner? haha..pusspuss

2009-06-28 @ 12:00:40
Postat av: pernilla

FIN du var och snygg tunika. vart är den ifrån? puss

2009-06-28 @ 17:49:55
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: teso

hahahaha galet kul :D härliga bilder ;)

2009-06-28 @ 19:51:33
URL: http://bongotrumma.blogspot.com
Postat av: teso

hahahaha ja dööör. häriga bilder ;)

2009-06-28 @ 19:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0