MÅNDAG!





Dagens Boomerang!


Söta Lina på jobbet!


Här bor Disa när vi jobbar!


Linas gulliga mamma Agneta kom på besök!


Glest på läktaren på matchen!



Tuss...


...och jag ville sitta i solen!



Hemma igen! Syrianska vann med 1-0 så nu blir det en fridfull kväll här hemma, skönt. Målet kom i 90:e minuten, ganska svettigt. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det känns som om jag vill gå och lägga mig. Jag bara älskar att gå och lägga mig tidigt och vakna utvilad nästa morgon. Men jag kanske ska hålla mig vaken en stund och vara en roligare flickvän än en sovande sådan...


Hej då måndag! Sov gott mina gulliga vänner!




Kommentarer
Postat av: Pernilla

FINA KORT ! Jag var helt slut igår kvæll, inte før att jag hade gjort ngt jobbigt utan før att jag kænde att all energi tog slut. Ær sæker på att de ær allt med skola, læmna Gustav och før att jag inte orkar jobba mer nu.. Men de blir bra snart... Vilket væder!!! puss

2009-06-23 @ 08:19:54
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: johanna

håller med Pernilla, super fina kort!!

skoj att du börjat blogga :)

gumman nu måste vi ses!! hur ser din vecka ut?

puss o kram från oss!

2009-06-23 @ 12:40:06
URL: http://y0hanni.blogg.se/
Postat av: pernilla

vart håller du hus idag??? Jag kom in på min skola i leksand!! så jäkla kul... Puss

2009-06-23 @ 18:40:36
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0