peace and love!


Jag kom just att tänka på att min lillasyrra drog iväg på festival idag, Peace & Love! Hon kommer säkert att få askul. Men man blir ju smått oroad. Jag skulle vara rädd för bajsmannen haha. Festivaler är nog inget jag skulle ge mig in på frivilligt tror jag. Campa 5 dagar i rad på en åker känns väl sådär. Jag gillar kylskåp, duschar och riktiga toaletter. Hur känner du? Någon som varit på festival?




Säkert grym stämning och många bra artister!


Festivalernas baksida? Man kommer ju nära sina grannar i alla fall.


Kommentarer
Postat av: teso

festivalen äär mysiga :D

jag är så fruktansvärt bitter på mig själv för att jag inte tog tag i mig själv och åkte jag med.

Spec i det här vädret. Fyyy! :P

2009-06-25 @ 10:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0