Regnig torsdag!

Jag har haft en underbar dag! Och jag har bestämt mig för att bli en ännu mer positiv människa och tänka ännu fler glada tankar. Visst låter det härligt? Jag fick en låång efterlängtad mysig kram för en stund sen. Det hjälpte mig på traven. Be happy, love life!

Tessan kom och hämtade mig och vi fick tag på ett nytt minneskort åt mig. 199 kr sa killen som hjälpte oss, 99 kr sa killen i kassan. Oj, det var dagens första fynd. Det var nog där det startade, sen har jag bara fyndat och haft tur hela dagen.


Disa i bilen på väg från Media Markt.


Vi dumpade doggen hos mamma, hon gillar inte att gå på stan. Sen har vi haft så kul hela dagen. Jag älskar att vara med Tessan. Spontanare och roligare människa får man leta efter.


Vi besökte dom här sötnosarna på mitt jobb. Lina och Cissi!




Bik Bok har just nu jättebra rea! Tre par leggings för under 300 kr. Dom crazy paljett tightsen ska jag ha på mig imorrn på midsommarfesten!

Sen kan ju personalen diskuteras. Jag fick INTE hjälp när det saknades paljetter på ett ställe på ena benet. Hon kunde absolut inte byta ut dom och jag fick ett allmänt dåligt bemötande. TRÅKIGT. När man jobbar i butik är service A och O. En nöjd kund kommer ALLTID tillbaka och handlar dubbelt nästa gång. Det är min egen inställning varje dag på jobbet och jag ger alltid allt för att göra alla kunder mer än nöjda och en bra shopping upplevelse och en sevice minded säljare ger alltid gladare människor och mer försäljning. Viktigt i detta yrke. Så jag är nog tillbaka på Bik Bok på måndag och byter ut paljett tightsen till ett par nya hos deras butikschef, som jag hoppas har en skönare service inställning än kassapersonalen.


Skönt sommarlinne fick jag med mig också. 50 % på 149. Sweet. Med mitt presentkort lämnade jag butiken utan att ha spenderat en krona. Ni hajar det jag skrev tidigare angående att fynda?!




Efter stan åkte vi hem till gullig pappa Edvall och blev bjudna på tacos. Världens bästa! Mysig middag och mycket roliga diskusioner. Familjen är bäst. I alla fall när man inte bor tillsammans haha.





Disa posar med favvo monstret!



Efter god tacos åkte jag och hämtade upp min förkylda pojkvän och vi åkte och tittade på en lägenhet. Oj vad jag vill flytta. Jag kan verkligen se mig själv gå där och pyssla och göra fint och fixa det till vårt. MYS! Jag är verkligen sugen! Nu ska vi fundera lite och sen får vi se vart detta leder. Man ska skynda långsamt och tänka noga efter. Även om jag gärna skulle genomföra flytten imorrn så får jag lägga band på mig och försöka vara vuxen och klok. Waah vad svårt. Vi ska överväga för- och nackdelar hela natten om jag känner mig själv rätt haha.


Min älskling tog precis ut Disa på kvällsrundan och jag ska dricka upp det goda vinet som vi firar denna torsdag med. Imorrn är det midsommar och fest, längtar!


Snart ska jag krypa ner bredvid den här godingen och ge honom en puss eller två.


God natt!




Kommentarer
Postat av: teso

åhh va mysigt =)

själv ska jag busa sen krypa ner i sängen och göra sängkläderna oranga haha.

godatt pärlan. ha en underbar midsommar!! PUSSS

2009-06-18 @ 23:36:59
Postat av: pernilla

Godmorgon gumman! Mycket fina bilder här. Jag ärsur på hon på bikbok! Haha disas favorit ser ut som en dildo:) Nu ska jag promenera till jobbet.. därav denna tidiga morgon!! PUSS

2009-06-19 @ 06:43:02
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Pernilla

KOM IGEN OCH VAKNA NU ! :) Jag sitter ju hær och væntar på ett godmorgon ju! Solen strålar i Oslo, hur har ni det? Puss puss puss

2009-06-19 @ 09:41:26
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å vad skoj att du börjat blogga gumman:)

klart vi ska ses snarast!!

2009-06-19 @ 09:57:00
URL: http://y0hanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0