right now...


Nu ska jag snart gå iväg till jobbet. Tänkte äta lunch där idag innan jag börjar kl 14. Köttbullar och makaroner blir det, mycket roligare att äta där med Lina som sällskap än ensam hemma. Skulle behöva ånga tunikan jag ska ha på mig när jag jobbar också. Jag har ingen strykbräda och jag orkade inte stryka imorse i tvättstugan. Så Lina, big boss, om du läser detta. Kan du starta ång-monstret åt mig typ halv två? Tack sötis!



Haha, sämsta fotografen ever.


Min favvo frilla när det är såhär varmt. Annars hänger det bara på ryggen och blir varmt. Jag bjuder på att jag ser lite tunnhårig ut där.


Söt sommarklänning från HM förra våren.


Fjärilar, och mitt bästa halsband.


Hoppas att ni alla har en underbar dag hittills oavsett om ni har semester eller jobbar. Man ska ju njuta av livet varje dag. Lätt att glömma ibland men vi är många som är lyckligt lottade och man ska inte ta saker för givet. Så kom igen, ge någon en extra kram idag!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fin du ær! den tunikan minns jag nær du køpte!!!

Och så var de en annan turkos, vilken var det? minns inte..



Jag blev utbjuden på lunch idag, så himla lyxigt har jag det hær att de blir lite sorgligt att sluta.. Man borde verkligen bostætta sig hær med tanke på jobb. Puss!

2009-06-24 @ 12:47:19
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Lina

I Fix :D

2009-06-24 @ 13:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0