SKYPE är en bra grej!


Har pratat med Pernilla i en timme på skype. Jag älskar skype. Pernilla är min bästa vän, nu råkar det vara så att vi inte befunnit oss i samma land på länge. Men med skype är allt så lätt (eller åtminstonde lättare, helst skulle jag såklart vara nära), vi ringer gratis istället för att få hem skyhöga mobil fakturor och dessutom kan vi prata hur länge som helst. Me like! Någon gång i framtiden ska vi bo i samma stad igen. Och det ska vi göra resten av våra liv sedan. För vi ska alltid vara bästa vänner och alltid finnas för varandra. Vissa saker vet man bara, eller hur?


Pernilla och Jag (aka Ronja Rövardotter och Zorro) på en maskerad för längesen. Kan det ha varit 2004-2005? Herregud vad längesen.





Nu har jag fått i mig maten som jag skulle laga för ett tag sen.


Det ser inte så jävla gott ut, men det var det. Pestopasta, soltorkade tomater, feta och keso.

Nu är denna dag slut och jag tror inte att den kommer att bjuda på så mycket mer. Jag skulle behöva somna typ nu men det går inte. Jag ska ut med Disa och sen ska jag måla alla mina 20 naglar. För imorrn är det fest!

Min man är hos en kompis och kollar på kvällens match. Jag fick inget bra betyg igår, jag pratade för mycket under matchen. Så idag var han tvungen att åka härifrån haha. Kanske han kommer och kryper ner bredvid mig sen. Jag gillar att vakna till så, av att han kryper ned bredvid. Mys!

Sweet dreams friends!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Godmorgon gumman! Det var riktigt kul att prata lite igår!!!! Jag tycker verkligen vædret kan ta o hålla i sig!! Jag ska nog køpa glass nu på lunchen. GOTT! Hælsa Beccis. Puss

2009-06-26 @ 10:13:25
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0