Slutet på denna vecka!


Denna soliga vecka lider mot sitt slut. Och det verkar som om värmen ska hålla i sig i en vecka till. Det vore ju bara så skönt. Och ännu bättre om den kunde stanna hela sommaren.

Min dag har inte bjudit på så många spännande händelser. Familjehäng på mormor och morfars gräsmatta. Där har jag legat och degat hela dagen, en riktigt lat söndag, precis som det ska vara. Vi har mest bara fikat hela dagen faktiskt. Och så har jag fått duscha Disa med vattenslangen ungefär en gång i halvtimmen, stackars. Hon är den enda som inte njuter av värmen. Inte mitt på dagen i alla fall. Men hon är heller inte tillräckligt klipsk för att gå och softa i skuggan. Hon vill bara leka hela dagarna och det här med skugga hajar hon inte alls. Tur att det finns vattenslangar då...

Har handlat nästa veckas frukost på Ica, läst massa skvallertidningar, dammsugit lite och pratat i telefonen en lång stund med världens bästa Lollo i Stockholm. Sedan satt jag och njöt av kvällsolen på balkongen. Nu väntar sex dagars jobb, tur att jag fått min dos av sol i helgen.

Så nu säger jag godnatt och sov gott! Jag kommer att somna på sekunden kan jag säga. Värmen tar på oss alla. Men innan vi vet ordet av så är det höst, alltså, passa på att njuta!



ZZZ...





Kommentarer
Postat av: Pernilla

Godmorgon gumman! Verkar som om din helg vart skøn.. søta disa! Hær har de verkligen vart fullt øs och jag ælskar ju det som bekant ;) haha. Næsta helg blir de också så KUL!! kommer hem 05.05 ons morgon. Puss!

2009-06-29 @ 08:23:15
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Louise

love you to babe:) ha en toppen bra dag/vecka så ses vi till helgen:) puss

2009-06-29 @ 10:40:49
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0