Soliga onsdag!


God morgon! Jag har tvättat sen sju, men det var ändå ganska skönt att vakna trots att jag somnade rätt sent. Det är ju ljust och sol, då gör det inte så mycket tycker jag.

Snart ska jag gå en promenad och sen är det frukost innan jag måste fortsätta med tvätten. Dessa vardagsbestyr är så tråkiga. Tänk om man kunde ha någon som tvättade och städade åt en?

Idag tänker jag lite extra på söta Pernilla. Som (trots att det såg lite mörkt ut en stund) kämpade vidare och kom in på sin efterlängtade utbildning till dekoratör. GRATTIS VÄNNEN! Hon har hela tiden tänkt positivt och ni ser, det löste sig. Jag är så stolt och du är så duktig! I augusti flyttar hon till Leksand och startar vägen mot sitt drömjobb. Lycka till!






Kommentarer
Postat av: Pernilla

TACK GUMMAN! Den dær bilden ær førøvrigt så fin! Længtar tills vi kan sitta ute och prata prata prata. Snart! PUSS

2009-06-24 @ 08:59:14
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Lina

"Sol i sinne brun inne" Haha



Kan klockan bli 14 någon gång :)



Kramis

2009-06-24 @ 10:51:46
Postat av: jenny

Hahaha jaaaa man skulle haft en hemhjälpt så skönt alltid ny städat alla tvätt tvättat mm mm mm hhehe -skulle du köpa en väska eller rädda svältande barn frågane no sjelvklar för dom flesta MEN INTE FÖR ALLA läs inlägget-!http://publishme.se/756860/entries/article/42738957/

2009-06-24 @ 11:08:32
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0