Svensk sommar när den är som bäst!


Idag har man ju fått känna att man lever. Herregud varför dricker man den där sista drinken och det sista glaset vin. Jag vaknade upp utan huvud idag typ, så mådde jag.

Men ändå har jag haft en toppen dag, allt blir vad man gör det till! Tessan kom hit runt halv tio, en tapper krigare. Hon tog en liten power nap på min soffa medan jag borstade tänderna. Vi åt en cheeseburgare på McDonalds till frukost, välbehövligt. Sedan styrde vi audin mot Sala. Närmare bestämt mamma Edvall´s lilla sommartorp. Klarblå himmel och närmare 30 grader varmt. Vi fick kanelbullar när vi kom fram och sedan packade vi ihop oss och åkte till en badvik.


Min utsikt idag!

Vi har haft det så jäkla skönt hela dagen. Ätit GOD lunch och bara njutit av sol och bad. Disa har busat järnet hela dagen och det är en mycket trött liten pudel som ligger här och snarkar bredvid. Det är sant, när hon är riktigt utslagen så pyser hon fram små snarkningar. Charmis!



Lilla söta stugan!


Lunch på stranden!


Får jag smaka?


Lockig bad-pudel!


Grillad kyckling, potatissallad.


Årets första dopp.


Disa gillar vatten, helst ska man skvätta så att hon kan hoppa och fånga det. Eller ja, man kan ju inte fånga vatten men hon har gjort tappra försök hela dagen.

Tessan åkte hem vid fyra tiden, hon hade nya planer för kvällen. Jag och mamma åkte tillbaka hem till stugan och njöt vidare av att inte göra någonting. Semesterkänslor!


Här tillbringade jag resten av eftermiddagen!


Mamma skålar!


Ikväll grillade vi grillspett!


Disa ville mest ha tag i mammas undulat Tommy. (Vem döper en fågel till Tommy?)


Så mysigt! Alla borde ha en sommarstuga att åka till!

Det syns att vi haft en fantastisk dag, eller hur? Nu är jag nästan lika trött som pudeln. Ska kolla in ett avsnitt av Sex and the city, sedan är det dags att släcka för idag. Men Mr Big är på väg att flytta från NYC så måste se detta farväl för 97:e gången innan jag slår igen mina gröna ögon.

Be happy. Love life!

Kommentarer
Postat av: teso

riktigt härlig daag <3

2009-06-28 @ 19:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0