Tack för idag!


Nu säger jag tack och hej för idag! Visste inte att man kunde vara såhär trött efter en bra natts sömn och sovmorgon. Men mitt sömnbehöv är lite större än alla andras. Till Pernillas förbannelse haha... Hon hatar att jag inte svarar på mornarna och att jag sätter tider när vi skiljs åt hur tidigt hon får ringa nästa morgon. Men alla är vi olika och alla behövs haha, så brukar vi säga på jobbet.

Ikväll har jag kollat på min favoriter i hela världen...



...Det är så sjukt hur många gånger man kan se alla dessa avsnitt och tycka att det är lika fantastiskt varje gång. Det finns inget bättre. Jag har hört att dom börjar spela in SATC - the movie 2 i sommar. Vi kan ju hoppas att det stämmer.

Kärlek är vänskap som har fattat eld. Den är tyst förståelse, ömsesidiga förtroenden, att dela och förlåta. Den är lojalitet i medgång och i motgång. Den nöjer sig med det som inte är perfekt och tillåter mänsklig svaghet.

Sov gott alla, imorrn är det en ny vecka!

Kommentarer
Postat av: Robin Lidbom för att vara korrekt

kul att du bloggar hanna , har jag nånting o läsa om dagarna!

2009-06-22 @ 03:02:14
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Hejsan :) Va roligt att du gillar att läsa om Tindra, visst är hon bedårande! Du lilla Disa var ju också fruktansvärt söt! :) Det är ju så himla mysigt med dom små liven alltså... Du får ha det underbart i det fina vädret idag :)

2009-06-22 @ 10:24:05
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: karin

Vad kul att du bloggar hanna!! :-) Hur är allt med dig? KRAM!

2009-06-22 @ 10:36:09
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0