UNDERBARA DAG!



Vilket väder vi västeråsare bjuds på idag! Det är helt fantastiskt och man blir ju så lycklig. Himlen är klarblå och det är så varmt. Alltså bestämde jag mig för imorse att jag inte skulle tvätta som planen var, och jag tänkte inte sitta inne. En ledig solig dag, jag måste ut! Därav dagens frånvaro, jag drog så fort jag slog upp ögonen imorse.

Jag och Frida bestämde oss för att våldgästa mormor och morfars baksida (gräsmatta). Det suger så hårt att bo i lägenhet på sommaren. Jag vill bara ha ett hus. Men det går ju kanske inte riktigt nu, så då fick vi pallra oss dit helt enkelt. Stannade på Statoil och köpte med oss tidningar och sen har vi legat här hela dagen!




Hur jäkla skönt som helst. Tessan kom förbi också och vi har haft en riktig tjej-dag. Lovely! Vi blev bjudna på så mycket gott så nu behöver jag inte äta på en vecka känns det som. God lunch och glass och jordgubbar till efterrätt.




Efter många timmar i solen promenerade jag och Disa hem till Louise och William. Där blev vi bjudna på GOD pastasallad som Louise gjort. Vi satt på hennes fina balkong och mös. Sen gick vi en promenad till lekparken och Disa och Will var lika galna båda två. Världens sötaste som gillar att leka tillsammans. Denna dejt var efterlängtad då William pratat om Disa i flera veckor. Och hon älskar ju att leka med barn. Tyvärr glömde jag kameran hemma i väskan. Det var så mysigt att ses igen gumman, jag har saknat dig! Vi ses snart igen!



Frida i sitt lilla hus bredvid det stora!


Disa hade pudelsemester idag, här nyss duschad av vattenslangen!


Sen fick hon smaka glass, lyx för en hund!


Nu är jag helt färdig efter en heldag i solen. Och imorrn bitti måste jag upp och tvätta klockan sju eftersom det inte blev av idag. Men det är det så värt. Bästa dagen på länge idag. Allt blir ju så bra när det är sol.

Nu ska jag sätta mig på balkongen, fånga sista solstrålarna och ta en cigg. Sen är det plock här hemma som gäller.

Hörs snart!








Kommentarer
Postat av: pernilla

TACK för ditt mess gumman. Har bara nåra kr kvar såjag svarar här. Det känns så jäkla bra. Jag är superglad och de ska verkligen bli grymt kul! Hur mår du? vilken skön dag det låter som du haft. PUSS

2009-06-23 @ 22:41:25
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0