Sköna onsdag!

Så, då har jag ätit spaghettin och det blev faktiskt godare än väntat. Dessutom har jag här naturgodis till efterrätt. Jag älskar nötter. När du kommer hem Pernilla ska vi handla en stooor påse. Jag längtar!

Fick höra att lillasyrran drabbats av magsjuka och spytt på lite olika platser under dagen innan hon lyckades ta sig hem. Fy fan, stackarn. Just nu lever hon min mardröm. Jag hatar magsjuka.


Men såhär snygg är hon när hon är frisk! Här på sin efterlängtade 18årsdag. Krya på dig Frida!



Nu återstår inte mycket av den här dagen. Jag börjar bli riktigt trött. Sov dåligt inatt och somnade sent och vaknade tidigt. Det tar jag igen inatt och imorrn med en efterlängtad ledig dag utan måsten. Ska gå sista kissrundan med Disa nu och sen lägga mig tror jag. Har kollat lite på Bachelorette ikväll. Ganska sjukt, välja och vraka bland 25 killar? Hmm, säkert ganska lätt att välja efter utseende med tanke på att hon första kvällen var tvungen att välja bort 10 st. Hur har man hunnit lära känna någon då?

Nej nu orkar jag inte vara vaken mer. Här kommer lite bilder från denna onsdag!




Supergulliga Lina på Boomerang som förgyller mina dagar!



Lina förgyller Disas dagar också med massa kramar!






Work it girl haha. Strax innan vi startade "häng-gubbe".



Supergulliga Enzo som kom på besök idag!



Bus-valp, nyfiken på livet!


Oj nu börjar viss "So you think you can dance", kanske blir uppe ett tag till då... Nej fan Disa är kissnödig nu.



God natt!




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej darling! Mycket bilder, det är SÅ KUUUL då. Jag har vart skitdålig, men imorrns ska jag låna Gustavs kamera och knäppa lite tänkte jag. Fan va grått o trist det är här nu. Vill inte gå upp ur sängen.... Vad ska du göra idag? Vad shoppade du för din sommarpeng då? =)

Stackars Frida de är ju så snusk att spy! Håll dig på avstånd... Har ni bestämt ang midsommar ännu? puss

2009-06-18 @ 08:36:12
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Lina

Du förgyller mina dagar också! :)

Gratis samtals terapi.... varje dag :) haha!

Hobbypsykologerna Hanna och Lina!



Kram på dig!

2009-06-18 @ 10:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0