Världens gladaste!


Det är nog jag ikväll! För den glada nyheten jag fick var att vi ska bli sambos! Vi ska flytta ihop! Jag tror att det här kommer att bli så bra, jag har aldrig varit så kär i hela mitt liv och det finns ingen jag har så kul ihop med som honom. Och det har inte förändrats under dessa fyra år vi hållit ihop. Så det kan inte bli bättre!

Vi struntade i bion som vi hade tänkt från början, det var så soligt och han ville se fotbollsmatchen på tv. Så vi firade på Hemdals med kebab haha. Vi tänkte fira med vin men det fanns inget hemma så det fick bli kebab. Inte illa det heller så hungrig som jag var efter jobbet.

Nu har vi käkat och kollat lite på matchen, men jag har gett upp. Orka kolla på varenda fotbollsmatch som visas. Jag har satt mig i andra änden av rummet för annars blir jag så pratsugen och jag får inte prata och störa matchen haha.

Jag ska nog ta ut Disa lite och duscha innan jag lägger mig. Börjar känna mig väldigt trött efter min tidiga start imorse.



Min "soon to be" sambo! Puss på dig!


Kärlek!

God natt fantastiska onsdag!




Kommentarer
Postat av: Pernilla

SÅ KUL FØR ER! Blir spænnande att se hur ni ska bo.. men de ær væl inte førns om en stund? Jag kommer hem på onsdag morgon. Hur jobabr du næsta vecka då? puss!

2009-06-25 @ 08:53:24
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh vad trist men som sagt de blir ett kalas på lørdag=)

Vi har inte bestæmt om vi ska åka ngt. men eftersom ingen av oss jobbar underlættar de ju o vi kan bara dra nær vi vill...har ni bokat eller?? nær ver de ni skulle åka?? puss

2009-06-25 @ 10:11:39
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: teso

åhh grattis ännu en gång :D gud så spännande!

Va gullig du är som en pratsugen haha :P ses snart! Pusss

2009-06-25 @ 10:38:16
Postat av: lollo

nej va roligt grattis till er<3

love you

2009-06-25 @ 18:58:53
URL: http://borstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0