Världens tröttaste lördag?

God middag mina vänner!

Hur trött och seg kan man vara en lördag? Ungefär såhär som mig just idag tror jag. Somnade jag kl 5 imorse tror jag?! Det känns idag. Plus att jag har sovit så dåligt som man bara gör efter en flaska vin. Vaknat svintorr i munnen och allt det där. Tror jag måste ta mig en sovstund igen nu på eftermiddagen.

Men vi hade en jättetrevlig midsommarafton! Vi grillade och hade hur kul som helst. Spelade kubb gjorde vi också. Tyvärr så vann killarna över tjejerna med 3-1 och det fick vi höra hela kvällen. Men vi var hur som helst grymma ändå.

Lunch först hos mamma på dagen ju, också jättetrevligt!



Efterrätt hos mamma!


Rabarberpaj, gott!


Min fina galna lillebror med sin söta flickvän Sanna!






Jag hade ju inte riktigt rätt skor för att spela kubb haha. Så jag tog min kära pojkväns sneakers i stl 45 och gjorde så gott jag kunde haha. Och det gick ju skitbra, men ett par Converse hade varit på sin plats.

Nu ska jag bädda ner mig igen en stund.




Kommentarer
Postat av: pernilla

FIIN! o vad långt hår du fått ;)

2009-06-21 @ 09:53:33
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0