adventspyssel



Idag har den kvinnliga delen av släkten julpysslat. Och så drack vi glögg och åt pepparkakor, lussebullar och kladdkaka. Vi har haft jättemysigt!


Sofia målade en julkula att hänga i granen.


Puss.


Mamma och syrran pysslade ihop lite söta änglar som jag fick för att ha i granen. Jag är så galet opysslig och okreativ själv så jag fick lite hjälp haha. Den sista kulan målade jag, men den såg mest ut som ett påskägg fick jag höra...


Det här var det finaste jag åstdakom på hela eftermiddagen haha...


Efter allt gott vi proppade i oss var jag tvungen att vila på soffan ett tag. Söndagar är ju veckans vilodag...


Syskonkärlek. Vi hade väldigt kul precis innan jag skulle gå hem...

Nu har jag landat i soffan. Lite söndagsångest som vanligt för att helgen är slut och en ny jobbvecka startar. Men det ska bli kul också, vi har ju alltid kul på jobbet. Jag kollar på Akilles och dem andra grabbarna i Troja just nu. Den filmen är ju bara så bra...

 

Hoppas att ni haft en toppenskön första advent mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0